عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

بد نکردی.....





به قلبم خانه کردی بد نکردی
                                    
مرا دیوانه کردی بد نکردی
چه خوش شیرین نگاهی با تبسم
                                    
به من دزدانه کردی بد نکردی

بگرد آتش شمع ات دلم را
                                   
خوشا پروانه کردی بد نکردی
درین گیتی مرا با عقل جانم
                                   
زهی بیگانه کردی بد نکردی
که بهمن را به افسونی در عالم
                                   
عجب افسانه کردی بد نکری



 

نظرات 2 + ارسال نظر
حامد پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:37 http://joojetighi.blogsky.com

سلام فهیمه خانوم
خسته نباشی..
عالی بود
یسر به من بزن
بگو با تبادل لینک موافقی؟

هم و ها پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:15 http://gozargahh.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
شعر زیبایی بود لذت بردیم.
به ما هم سر بزنید.

عشق یعنی وقتی تو انتخابت شک نداری
عشق یعنی کم کردن فاصله ها
عشق یعنی کلید یه رابطه محکم
عشق یعنی ...................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد