عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

باز با آن دیگری دیدم تو را....


 

باز با آن دیگری دیدم تو را

                                  جای اخم و قهر خندیدم تو را

 

باز گفتی اشتباهت دیده ام

                                  گفتمت باشد رفتنت انکار شد

 

باز این قصه ات تکرار شد

                                  با رقیبان رفتنت انکار شد

 

آنقدر کردی که دیگر قلب من

                                  از تو وازعشق تو بیزار شد

 

ذره ذره از پاکیت می کاستند

                                  آن رقیبان یک شبت می خواستند

 

شب به مهمان خانه ات مهمان شدند

                                  صبح اما از برت بر خواستند

 

آمدی گفتی پشیمانی دگر

                                  زین پس اما پاک میمانی دگر

 

چاره نیست گفتمت توبه بر گرگان

                                  گفتیم چون کوه ایمانی دگر

 

گفتمت باشد بخشیدم تو را

                                  اخم باز کردم و خندیدم تو را

 

زین حکایت ساعتی نگذشت تا

                                  باز با آن دیگری دیدم تو را

 


نظرات 3 + ارسال نظر
سهیل شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 21:05

سلام
بابا کم از دلشکستگی بگو
ولی من بهت حق میدم چون دل آدمها رو خیلی ها میشکنن
موفق باشین
خدانگهدار

درخت بی زمین یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 14:28 http://www.kolbeye-tanhaee.blogfa.com/

سلام .خسته نباشی .
مرسی که به کلبه ی تنهاییم سر زدی .

داستان اهل دنیا را به دنیا دار گوی
گوش من آزرده شد از جور این افسانه ها
گر که جویی روشنی، در خاطر بشکسته جوی
رونق مهتاب باشد در دل ویرانه ها

موفق باشی

سلام داداش
امیدوارم که منو یادت بیاد نمی دونم یادت موندم یا نه
خوش باشین
ممنون که اومدین
خدانگهدار

سیاوش جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 22:52

وبه جالبی ممنون که به من سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد