عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

ساز مخالف میزنی....


 

عشقو گرفته تفرقه سفر میری بی بدرقه

 

تکلیف رو یاهام چی شد؟ دست تو بود بی دغدغه

 

عاشقی اما نداره جنون که حاشا نداره

 

از همشون عاشقترم این دیگه دعوا نداره

 

از فردا نمیشه تو رو داشت باید پیشت ستاره کاشت

 

ماه رو باید از آسمون رو طاق  چشم تو گذاشت

 

من از تو دل نمی کنم عاشق ترینشون منم

 

ساز مخالفو بزن من ولی دم نمیزنم

 


نظرات 2 + ارسال نظر
سلام شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 20:20

وب قشنگی داری به خصوص عکسهاش به ما هم یاد بدین موفق وبهاری باشی

! شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 20:28 http://alldaytimes.blogsky.com/

بر عشق در ببند
زیرا
که دست هیچ
گل اندام ماه روه
کوبنده تو نیست
-----------
شب خوبی داشته باشین
!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد