عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

جمله های عاشقانه....

 

تقدیم به چشمهایی که در راه ماندند و دلهایی که آنها را راندند و اشکهایی که غرورشان شکست و عهدهایی که کسی آنها را نبست...

 

من غریبه ی دیروزم ،آشنای امروز و فراموش شده فردا. پس در آشنایی امروز می نگارم تا در فراموشی فردا یادم کنی....

 

 

آنگاه که ضربه های تیشه زندگی را بر ریشه آرزوهایت حس می کنی به خاطر بیاور که زیبایی شهابها از شکستن قلب ستارگان است....

 

اگر سهم من از اینهمه ستاره فقط سوسوی غریبی است غمی نیست. همین انتظار رسیدن شب برایم کافیست!!

 

هر موقع خواستی از کسی جدا بشی یادت نره بهترین راه اینه که بهش بگی برای همیشه خدانگهدار. شاید طرف مقابلت ناراحت بشه و قلبش بشکنه ولی بهتر از اینه که منتظر بمونه....

 

زیباترین گل با اولین باد پاییزی پرپر شد با وفاترین دوست به مرور زمان بی وفا شد این پر پر شدن از گل نیست از طبیعت است واین بی وفایی از دوست نیست از روزگار است!!

 

دیدی خون نا حق شمع، پروانه را امان نداد که شب را سحر کند....

 

نظرات 2 + ارسال نظر
پسر سیاه پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 20:21 http://man-to-eshgh.blogsky.com

سلام
خوبی
زیبا می نویسی ٫ یه جمله ات رو خیلی باهاش حال کردم تو بلاگ خودم گذاشتم٫‌البته بدون اجازه شما ٫ اخه مصف حال من بود بنویس ابجی گل که زندگی همین دو روزه ٫ بهم سر بزنی خوشحالم می کنی ....

شیدا پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 20:25 http://shoride.blogsky.com

آن روز با تو بودم
امروز بی توام
آن روز که با تو بودم
بی تو بودم
امروز که بی توام با توام
سلاااام
وبلاگ باحالی داری
یه شرم به من بزن.. خوشحال میشم
موفق باشی و به همه ی آرزوهات برسی

تابعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد