عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

صداقت و خیانت.

 

گناه تو همین بود نداشتن صداقت

اما گناه من بود نکردن خیانت

 

با من بمان نه مثل همیشه بلکه برای همیشه. با من بمان که با تمام آنچه داری می خواهمت نه مثل همیشه بلکه برای همیشه.

 

در زمانی که مجال گریه نیست پس به حال گریه هم باید گریست...

 

بیا آنقدر در عشقمان غرق شویم که راهی برای نجاتمان نباشد بیا آنقدر در جاده های عشق قدم بزنیم که جای پای هیچ عاشقی از آن فراتر نباشد....

 

یه چیزی رو مطمئن باش اگه عاشق باشه بر میگرده  ولی اگه برنگشت بدون عاشقت نبوده!!!

 

 

سالها می گذرد... و من بی تو هنوز تنها در خلوت رویایی خویش دانه های اشک را همچون باران با آب غم می شویم...

 

دوست داشتن در دریا شنا کردن است و عاشق شدن در دریا غرق شدن بیا دوست باشیم تا به ساحل عشق برسیم....

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهشید پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 20:43

سلام
وبلاگتون واقعا زیباست
شعر هاتون هم خیلی خیلی خوبن
موفق باشین
این دیگر محرمانه نیست... نه چون محرمی نیست... که چون محرم این هوش گمگشته نیست... باید رفت... نه چون بهانه ای برای رفتن نیست...که چون بهانه ای برای ماندن نیست... پس چرا اشک هایم رفتن را باور نمی کند... و بی امان و بی قرار صفحه دوار دیدگانم مکدر می سازد... بدرود...

شهرام پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 22:23 http://werwer.blogsky.com/

کو ساحل !!

یاسمن جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:02 http://www.bia2musicbia.blogfa.com

دروغ اگر رنگ داشت که شبانه رو.ز در دهانمان رنگین ترین رنگین کمان ها نقش می بست...........
متنهای زیبایی نوشتی اگر از خودت بوده که افرین بر این روح لطیف ولی اگر از دیگران هست باز هم بر تو افرین زیرا احساس زیبایی برای نوشتن داری
ارزومند ارزوهای پاکت...................یاسمن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد