عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

نشدی...

 

اونقده دریا بودی که تو دلم جا نشدی

 گفتی که سنگ صبورت می شم اما نشدی

 دلم دادم به دست موج چشمات

 اما تو ساحل اون دلی که زدم به دریا نشدی

 تو شب موهات چقدر پرسه زده باشم خوبه

 روزگارم رو سیاه کردی و فردا نشدی

 آسمون آبی روزای بی کسیم بودی

 اما یک مرتبه ابری شدی و وا نشدی

 دلم از آدم شدن حرفی نداشت

 اما می دید حتی یک دفعه به خاطرش تو حوا نشدی

نظرات 1 + ارسال نظر
داش سعید جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 14:46 http://www.dashsaeed.blogsky.com

سلام فهیمه خانم
همون طور که گفته بودید ان شا الله ایرام میبره
راستی در رابطه با مردها هم مطلب گذاشتم برید حالشو ببرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد