عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

بدجور دلم تنگه برات....

 

تو رفتی ولی یاد توماندنیست پس  از تو....

 

غم غربت چشات مثل غروب دریاست

نشسته در نگاه من یه دنیا عشق و التماس

بد جور دلم تنگه واست می خوام که باز ببینمت

ستاره ی سهیلمی از آسمون بچینمت 

 

منی که با شبنم نگاه می گرفتم وضو

دوباره دیدن تو واسم شده یه آرزو

می خوام واسه آخرین بار بگیرمت در آغوش

شاید که این بار غمت بشه واسم فراموش

واست نوشتم نامه ای شاید دلت بسوزه

نیستی اما دوست دارم هنوزم که هنوزه

 

 

می دونم قلب شکستت

 

واسه اون که رفته تنگه

 

واسه آدمای عاشق

 

 همیشه دنیا قشنگه

 

نزار این آبی دریا

 

بشه رنگ نا امیدی

 

شاید اون که رفته  برگشت

 

آخه فردا رو چه دیدی

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سپهر دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 23:11 http://mano-tanhae.blogsky.com

سلام وب قشنگی داری تبریک میگم به من سر بزن خوشحال میشم مرسی بای بای

درخت بی زمین سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 13:05 http://www.kolbeye-tanhaee.blogfa.com

سلام دوست خوب .
ممنون که به کلبه ی تنهاییم سر زدی .ببخش اگه دیر اومدم .

دلتنگی همیشه هست .کاریشم نمیشه کرد

امیدوارم غم از نوشته هات و از دلت پر بگیره
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد