عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

آره بیا...

 

میگویند یک دقیقه طول میکشد تا شخص خاصی رو بیابی یک ساعت طول میکشد تا او را ستایش کنی یک روز طول میکشد تا دوستش بداری اما یک عمرتا فراموشش کنی...

 

دل من باز هم گرفته ابری اما نمیباره

 

توی غربت خونه کرده آسمون بی ستاره

 

خسته از پاییز سردم خسته از سکوت خونه

 

با من بی کس و تنها گل من نا مهربونه

 

کاشکی تا آخر دنیا میشدی همدم و یارم

 

اما نیستی که ببینی همیشه چشم انتظارم

 

آره آره آره آره آره من می خوام که با تو باشم

 

آره آره آره آره آره نمی خوام از تو جدا شم

 

بیا بیا بیا بیا بیا نمیشه بی تو بمونم

 

بیا بیا بیا بیا بیا عشق من دردت به جونم

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
behshad ( booter ) Yahoo 7 سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:34 http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 7 final be khosos Boot DC Buzz Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam
behshad
bye

مهدی سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 18:06 http://tavandel.blogfa.com

دلا شب ها نمی نالی به زاری
سر راحت به بالین می گذاری
تو صاحب درد بودی ناله سر کن
خبر از درد بیدردی نداری
بنال ای دل که رنجت شادمانی است
بمیر ای دل که مرگت زندگانی است
میاد آندم که چنگ نغمه سازت
ز دردی بر نیانگیزد نوایی
میاد آندم که عود تار و پودت
نسوزد در هوای آشنایی
دلی خواهم که از او درد خیزد
بسوزد عشق ورزد اشک ریزد
به فریادی سکوت جانگزا را
بهم زن در دل شب های و هو کن
و گر یاری فریادت نمانده است
چو مینا گریه پنهان در گلو کن
صفای خاطر دل ها ز درد است
دل بی درد همچون گور سرد است

سلام عزیزن آپ خوبی بود مرسی که خبرم کردی یاحق

بهار چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:19 http://www.jojekopoli.blogfa.com

اگر سهم من از این همه ستاره فقط سوسوی غریبی است، غمی نیست..
همین انتظار رسیدن شب برایم کافیست ..!

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 17:47

گفتی ز خاک بیشترند اهل ِ عشق ِ من

از خاک بیشتر نه که از خاک کمتریم ( سعدی )



از جرعه ی تو خاک ِ زمین دُر و لعل یافت

بیچاره ما که پیش ِ تو از خاک کمتریم ( حافظ )



یارب تو آشنا را مهلت ده و سلامت

چندانکه باز بیند دیدار ِ آشنا را ( سعدی )



کشتی نشستگانیم ، ای باد ِ شرطه برخیز

باشد که باز بینیم ، دیدار ِ آشنا را ( حافظ )



عشق ورزیدم و عقلم به ملامت برخاست

کانکه عاشق شد از او حکم ِ سلامت برخاست

که شنیدی که برانگیخت سمند ِ غم ِ عشق

که نه اندر عقبش گَرد ِ ندامت برخاست ( سعدی )



دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست

گفت با ما منشین کز تو سلامت برخاست

که شنیدی که در این بزم دمی خوش بنشست

که نه در آخر ِ صحبت به ندامت برخاست ( حافظ )



این مطرب از کجاست که بر گفت نام ِ دوست

تا جان و جامه بذل کنم بر پیام ِ دوست ( سعدی )



مرحبا ای پیک ِ مشتاقان بده پیغام ِ دوست

تا کنم جان از سر ِ رغبت فدای نام ِ دوست ( حافظ )



سلام خوبی من آپ کردم اگه تونستی به من سر بزن بای بای

مهدی چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 17:49 http://freestar.blogsky.com

آخ آخ ببخشین یا دم رفت ادرس رو بزا رم

venouse پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:33 http://www.venouse.blogfa.com

نیمه شب آمد صدایم کرد و رفت

با دوچشمش مبتلایم کرد و رفت

با لبی خندان چنان مستانه رفت

با دلی خونین رهایم کرد و رفت

پشت گلهای چمن ماوی گرفت

آشنا با لاله هایم کرد و رفت

یک صدا آمد در این دریای عشق

غرق در روح خدایم کرد و رفت

دست عشقش تا گریبانم گرفت

دردمند بی دوایم کرد و رفت

منعمی بودم در این دیر جنون

تا بیامد او گدایم کرد و رفت

خنده رو و عشوه گر آمد شبی

با دو دستانش دعایم کرد و رفت

آیلر جمعه 30 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 23:12 http://aysan.blogfa.com

سلام

وبلاگ خیلی قشنگی دارید

خوشحال میشم به منم سر بزنید

موفق و پیروز باشید

KoUrOsH دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:03 http://hasratparvaz.blogsky.com/

salam!

shere khaili ghashngi bood! wali be nazaram male ye ahng bood doroste?

mowafagh bashi

درخت بی زمین دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 15:14 http://www.kolbeye-tanhaee.blogfa.com/

سلام .خسته نباشی .

این تلخی سراسیمه از چیز دیگریست... نه من و نه هیچکس نمیتواند بفهمد آخر این کوچه به خیابان ختم میشود یا به بیایان... میدانم من شکسته ام... میدانم هنوز باید راه و بیراه بروم و سراغ به سراغ کسی که دیگر اینجا نیست گریه کنم... میدانم همیشه باید دلتنگ بمانم... میدانم همیشه باید بروم برگردم نمانم... میدانم که هیچ گاه این زخم ، نامی را در من بهبود نخواهد یافت... حالا من عجیب از دلم جدا شده ام... عجیب خسته ام ... عجیب گرفته ام... چرا این همه دلتنگم ؟ نکند ...

موفق باشی

تک ستاره جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 21:49 http://www.taksetare2r.blogfa.com

سلام دوست من...
مدتها بود که میخواستم نظر بدم اما مشکل داشت و باز نمیکرد...
به هر حال حاکم نوشته های زیبائی هستی...
مخصوصا قالبت که فوق العاده ادبی و زیباست...
من تو رو لینک کردم...البته با اجازه!!!
خوشحال میشم که به من سر بزنی...
موفق و پاینده باشی...

گندم یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 20:47 http://www.roohejahan.blogfa.com/

فراموش کردن خیلی سخته
بویژه اگر یه تک فهیمه رو بخاطر اینکه زیاد دوستش داشتی ترکش کنی
کاری که من کردم
پشت بام دوست داشتن خیلی بلنده .مبادا ازش بیافتی.
همه فهیمه ها فوق العاده هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد