عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

ای روزگار لعنتی...

دلم گرفت از آسمون

هم از زمین هم از زمون

تو زندگیم چقدر غمه دلم گرفته از همه

ای روزگار لعنتی تلخه بهت هر چی بگم

من به زمین و آسمون دست رفاقت نمیدم

دست رفاقت نمیدم دست رفاقت نمیدم 

امشب از اون شبهاست که من دوباره  دیونه بشم

تو مستی و بی خبری اسیر می خونه بشم

امشب از اون شبهاست که من دلم میخواد داد بزنم

 تو شهر این غریبه ها دردم فریاد بزنم

از این همه دربدری  تو قلب من قیامته

چه فایده داره زندگی این انتهای طاقته

 

منو دریاب...

 

از تمومه دنیا و داروندارش ،

شونه هاتو کم دارم برای بارش

زخمی خنجر زهرآگین یارم،

تو که تازه اومدی تنها نزارم

به چشام خوب خیره شو ببین چه پیرن

منو دریاب خوب من دارم می میرم

دیگه حتی نایی نیست برای گفتن

خیلی وقت تو سکوت غم اسیرم

یک لحظه خوبی به من بده

از من بگیر روح و تنم

برای یک لحظه خوشی

به هر دری در می زنم

برگردون عمر رفتمو،حتی واسه یه ثانیه

دلخوش کنم ، حتی دروغ

از من مگه چی باقی؟

غربتم را ،آشنایی کنم بهارم

روزامو دریاب عزیز ، دور شد قطارم

تنها یک ثانیه عاشقی به جز این،

هیچ توقعی از این روزا ندارم

 

تمامش مال تو....

 

خانه دل وقتی می آیی تمامش ما ل تو

 

از وجودم هر چه میخواهی تمامش مال تو

 

من فقط یک لحظه دیدارت کنم تنها دمی

 

درعوض هرچه تماشایی تمامش مال تو

 

ازتوهرشب خانه دل روشن ونورانی است

 

هرکه دید گفتا چه شبهایی تمامش ما ل تو

 

این دلم از روزدیدارت شده دریا ولی

 

تو بخواه این دل دریایی تمامش مال تو

 

هرشب از یادتوپرگل میشودصحرای دل

 

به چه صحرایی و گلهایی تمامش مال تو

 

من ندادم دست تو شکوفه نرگس ولی

 

هر چه نرگسهای صحرایی تمامش مال تو

 

توبه من ده گوشه ای از قلب خودرادرعوض

هر چه دارم غیر تنهایی تمامش مال تو

 

حرفی بزن...

 

زندگی من مال تو، قلب تو مال من بگو با هم می مونیم از عشق حرفی بزن....

 

 

 به چشم من نگاه نکن

 دوباره گریت می گیره

 ساده بگم که عشق من

 باید تو قلبت بمیره

 فاصله بین من و تو

 از اینجا تا آسمونهاست

 خیلی عزیزی واسه من

 اما زبونت بی وفاست

 برای این در به دری

 تو بهترین گواهمی

 دروغ نگو که میدونم

 همیشه چشم به راهمی

 قسم نخور که روزگار

 به کام ما دو تا نبود

 به هر کی عاشقه بگو

غم که یکی دو تا نبود

 

 

 اینو بدون که هر جای دنیا باشی دلم واست پر میزنه....

 

سراب غم...

 

  تنها ستاره ی خیالی من ، تو را در       کدامین شب بجویم وقتی که هر شب بی    تو بودن را به وسعت گریه در می یابم...

 

 همه زندگی و عمرم

 پای عشق تو حروم شد

 خوابهای به اون قشنگی

 با یه کابوس ناتموم شد

 بعد تو دریای عشقم

 واسه من سراب غم شد

 هر چقدر من از تو دورم

 فاصله با غصه کم شد

 همه آرزو و عشقم

  بعد تو شد یه ترانه

 از تو و عشق تو گفتن

  واسه من شده بهانه