عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

سراب غم...

 

  تنها ستاره ی خیالی من ، تو را در       کدامین شب بجویم وقتی که هر شب بی    تو بودن را به وسعت گریه در می یابم...

 

 همه زندگی و عمرم

 پای عشق تو حروم شد

 خوابهای به اون قشنگی

 با یه کابوس ناتموم شد

 بعد تو دریای عشقم

 واسه من سراب غم شد

 هر چقدر من از تو دورم

 فاصله با غصه کم شد

 همه آرزو و عشقم

  بعد تو شد یه ترانه

 از تو و عشق تو گفتن

  واسه من شده بهانه

 

نظرات 1 + ارسال نظر
کوروش شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 23:26 http://hasratparvaz.blogsky.com/

salam!
merC ke behem sar zadi!
inghadr dargiramo khaste ke hoseleye update kardan ro ham nadaram. shere besiar zibaee bood!

mowafagh bashi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد