عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

بی بهانه یاد من باش ....

 

رفتی و خاطره های تو نشسته تو خیالم

 

 بی تو من اسیر دست ارزوهای محالم

 

 یاد من نبودی اما من به یاد تو شکستم

 

 غیر تو که دوری از من دل به هیچ کسی

 نبستم

 

 هم ترانه یاد من باش بی بهانه یاد من باش

 

 وقت بیداری مهتاب عاشقانه یاد من باش

 

 اگه باشی با نگاهت میشه از حادثه رد شد

 

 میشه تو اتیش عشقت گر گرفتن و بلد شد

 

 اگه دوری اگه نیستی نفس فریاد من باش

 

 تا ابد تا ته دنیا تا همیشه یاد من باش

 

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا خاطرخواه جمعه 29 دی‌ماه سال 1385 ساعت 00:50 http://www.rezakhaterkhah.blogfa.com

سلام
وبلاگ زیبایی دارید تبریک میگم من که شخصا لذت بردم
به من هم سر بزن خوشحال میشم
موفق باشی
بای

ایمان یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:12

شعرهای واقعا زیبای می نویسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد