عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

سرنوشت...

 



اول به نام عشق، دوم به نام تو، سوم به یاد مرگ. بر لوح شیشه ای قلبم می نویسم: یا تو و عشق، یا من و مرگ

سرنوشت ننوشت گر نوشت بد نوشت اما باور کن نمی توان سرنوشت را از سر نوشت

یک دل که به یک لحظه دو صد عشق پذیرد بگذار چنین قلبی ز اندوه بمیرد بی عشق و محبت نتوان زیست و لیکن یک دل نتواند دو محبت بپذیرد        

بنجره دلت رابر روی عشق باز کن اگر نتوانستی بدان قبلاکسی وارد شده



نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:42 http://tavandel.blogfa.com

اوللللللللللللللللللللللللل سلام امید وارم حالتون خوب باشه من بعد چند ماه دوباره اومدم اگه وقت کردین به منهم سری بزنید خوشحال میشم

یا علی

امیر سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 16:35 http://www.gift--of--love.blogfa.com

سلامی به زلالی باران
وبلاگت حرف نداره
اومدم مهمونت شدم تشریف نداشتی گفتم
روی در کلبه ات یادگاری بنویسم که بدونی دوستت هستم
در کلبه بارونی من هم به روی تو بازه
منتظرم بیای تا خاک قدمهاتو فرش زمینم کنم
شاد و سبز باشی

ماهان دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 20:10 http://alimasoumcomputer.blogfa.com/

salam web log shoma vagan jaleb bood omidvaram movafag bashid
bay azizam bay

مجید سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 18:17

سلام
از بس زیبا بودکه مجبور شدم ازشعر های اون استفاده کنم البته با شرمندگی و اجازه شما ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد