عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

عاشقونه...



عاشقونه نگام نکن نذار دوباره بشکنم

نذار تو این غروب تلخ از همه چی دل بکنم

نذار صدای قدمات سکوت عشقو بشکنه

که این سکوت لعنتی قشنگترین حرف منه

با عاشقونه ی نگات چشامو بارونی نکن

واسه یه حس بی دلیل قلبمو قربونی نکن

نگاه سردمو ببین دل از کسی نمیبره

هیشکی واسه عاشق شدن قلب یخی نمیخره

دیگه رو خاک تن من بذر محبت و نباش

من دیگه دوست ندارم برو و تنهام بزار



منتظرم....

 



نه گلایه دارم از تو نه دیگه شکایتی

 نه یه قصه رو لبامه نه دیگه حکایتی

 شب تا صبح تو خلوتم به یادِ تو سر می کنم

 دارم انگار که دیگه جای خالیتو باور می کنم

 چه جوری به دل بگم از سر راه تو بره

 دلی که شکسته و هنوز برات منتظره

 کاش می شد که از گذشته ها برات حرف بزنم

 بعدِ سال ها نتونستم که ازت دل بکنم

 یه اتاق قدِ قفس برای گریه هام بسه

 آیینه بی تاب و قراره واسه تو دل واپسه

 نه غزل مونده تو شعرم نه دیگه ترانه ای

 که برات بسازم از نو شب عاشقانه ای



شاید حق داشته...




سخت ترین دیدار.... دیدار اونی که به جای همه عشقی که بهش دادی یه قلب زخمی برات یادگار بذاره و تو نگاهش کنی و باز مثل روزه اول دلت بلرزه و حس کنی هنوزم دوستش داری .......بخوای همه تنهایی رو که به امید برگشت دوبارش تحمل کردی تو گوشش فریاد کنی اما حتی نتونی ........ به چشماش نگاه کنی که بفهمه با همه بدیهاش هنوزم با همه قلبت دوستش داری اما ببینی چشماش داد می زنه که دلش ماله یکی دیگس .... تمام روزهایی که تنها بودی