عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

منتظرم....

 



نه گلایه دارم از تو نه دیگه شکایتی

 نه یه قصه رو لبامه نه دیگه حکایتی

 شب تا صبح تو خلوتم به یادِ تو سر می کنم

 دارم انگار که دیگه جای خالیتو باور می کنم

 چه جوری به دل بگم از سر راه تو بره

 دلی که شکسته و هنوز برات منتظره

 کاش می شد که از گذشته ها برات حرف بزنم

 بعدِ سال ها نتونستم که ازت دل بکنم

 یه اتاق قدِ قفس برای گریه هام بسه

 آیینه بی تاب و قراره واسه تو دل واپسه

 نه غزل مونده تو شعرم نه دیگه ترانه ای

 که برات بسازم از نو شب عاشقانه ای



نظرات 1 + ارسال نظر
رامین شهسواری شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 19:08

سلام فهیمه جان کارهای تو حرف ندارن واقعا هم بی نظیرن .ولی امیدوارم کمی از سوز شعرهای که می نویسی کم کنی که واقعا حال آدم گرفته میشه . به امید شادتر بودن روز افزون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد