عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

من تو



چشم .چشم.2ابرو نگاه من به هر سو

پس چرا نیستی پیشم؟نگاه خیس تو کو؟

گوش .گوش 2 تاگوش 2 دست باز یه آغوش

بیا بگیر قلبمو یادم تو را فراموش

چوب. چوب.یه گردن جایی نری تو بی من

دق میکنم میمیرم اگه دور بشی از من

دست .دست.2 تا پا مونده یادت همینجا

یادت میاد که گفتی بی تو نمیرم هیچ جا

من؟من؟یه عاشق همون مجنون سابق



تا کدوم؟؟؟



تا کدوم ستاره دنبال تو باشم ؟

تا کجا بی خبر از حال تو باشم؟

مگه میشه از تو دل برید و دل کند؟

بگو می خوام تا ابد مال تو باشم

از کسی نیست که نشونی تو نگیرم

به تو روزی میرسم من که بمیرم

هنوزم جای دو دستات خالی مونده

تا قیامت توی دستای حقیرم

خاک هر جاده نشسته روی دوشم

کی میاد روزی که با تو روبرو شم؟

من که از اول قصه گفته بودم

غیر تو با سایه م نمی جوشم