عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

تا کدوم؟؟؟



تا کدوم ستاره دنبال تو باشم ؟

تا کجا بی خبر از حال تو باشم؟

مگه میشه از تو دل برید و دل کند؟

بگو می خوام تا ابد مال تو باشم

از کسی نیست که نشونی تو نگیرم

به تو روزی میرسم من که بمیرم

هنوزم جای دو دستات خالی مونده

تا قیامت توی دستای حقیرم

خاک هر جاده نشسته روی دوشم

کی میاد روزی که با تو روبرو شم؟

من که از اول قصه گفته بودم

غیر تو با سایه م نمی جوشم



نظرات 1 + ارسال نظر
علی جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:59

سلام خانوم خانوم
بازم مثل همیشه خوب و با احساس
من میخوام با اجازت این شعر خودتو به خودت تقدیم کنم
دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد