عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

برای تو مینویسم....

 



  

برای تو می نویسم که بودنت بهار و نبودنت خزانی سرد است  

 تویی که تصور حضورت سینه بی رنگ کاغذم را نقش سرخ عشق می زند  

 در کویر قلبم از تو برای تو می نویسم ای کاش در طلوع چشمان تو زندگی می کردم  

 تا مثل باران هر صبح برایت شعری می سرودم  

 آن گاه زمان را در گوشه ای جا می گذاشتم و به شوق تو اشک می شدم  

 و بر صورت مه آلودت می لغزیدم  

 ای کاش باد بودم و همه عصر را در عبور می گذراندم  

 تا شاید جاده ای دور هنوز بوی خوب پیراهنت را وقتی از آن می گذشتی در خود داشته باشد  

 که مرهمی شود برای دلتنگی هایم 

ای غریبه آشنا آن روز که جادوی نگاهت تار و پود قلب نازک مرا لرزاند

وجودم از پیله غم بیرون تنید می نویسم تا به تو بگویم

تو تک صدای گیتار خاطرات منی

ای نبض دوباره من با من بمان و بخوان که بی تو گلی پژمرده ام

این تنها گوشه ای از اوای دلم بود که بی بهانه تقدیم به تنها بهانه زندگی ام کردم 



نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:39 http://jahanmusic.blogsky.com

سلام. وب جالبی داری اگه با تبادل لینک موافق بودی وبلاگ منو به اسم دنیای موزیک ایران معرفی کن و بعد منو خبر کن تا تو رو لینک کنم

علی چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 23:39 http://bani.blogsky.com

سلام فهیمه جان
سلامممممممم

خوبی؟؟؟
خوش می گذره؟؟؟

ممنون از لطفت
حضورت

عشق همانگونه که تاج بر سر می نهد
به صلیب می کشد

بازم بیا پیشم
:)))
منم هم حتما میام

سلامت باشی و شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد