عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

تو بگو ...

 



 

 تو بگو بهار قشنگه من میشم بهار تو

 تو بگو بمون منم نمیرم از کنار تو

 تو بگو منو نمیخوای دیگه خسته کردمت

 گر چه سخته امّا من دور میشم از دیار تو

 تو بگو سرد هوا منم میشم خورشید تو

 تو بگو که نا امیدی من میشم امید تو

 تو بگو دلم گرفته از همه دورنگیها

 مشکی میشم مظهر یه رنگی میشم واسه تو

 تو بگو خدا کنه بارون بیاد از آسمون

 به خدا میگم  گریه کنه برای تو

 اگه غمگین بشی از دستم ناراحت بشی

 میمیرم که تا ابد پاک بشم از خیال تو

 کاش تموم نمیشد این روزا ، این خاطرها

 تو میموندی واسه من منم میموندم واسه تو  

 



نظرات 1 + ارسال نظر
yakamuz یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:42

salam mamnun ke sar zadin khoshalam kardin shoma ham khub minevisin be man migin ashegh shodan faribe vali khodetun migin eshgh ra khat nazan .rasti shoma torki baladin?montazere nazaretun hastam khoshal misham bishtar bahaton ashna sham

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد