عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

برو....

  



 امروز با هم بودن را تجربه میکنیم و شاید فردا به یاد هم بودن را پس امروزمان را زیبا کنیم به حرمت خاطرات فردا

 

 پشت سرت نگاه نکن بذار نگات یادم بره

 برو پشیمون نمیشی این دفعه بار اخره

 پشت سرت نگاه نکن حتی اگه صدات کنم

 حتی اگه گریه کنم زل بزنم نگات کنم

 مارو نساختن واسه هم تو قسمت من نبودی

 بذار که از یادت بره یه روزی عاشقم بودی

 جاده صدامون میزنه خوب میدونی مسافریم

 من از یه راه تو از یه راه هر دوتامون باید بریم

 جاده پر از غربت و اشک خیس عبور گریه هاست

 توشه راهمون فقط هق هق تلخ بوسه هاست

 طناب سرنوشت من به پای تو گره نخورد

 قلب تو رو دست خدا به عشق دیگری سپرد

 ما مثل خورشیدیمو ماه قسمت نمیشیم خوب من

 طلوع روشن نگات فقط میشه غروب من

 پشت سرت نگاه نکن حتی اگه صدات کنم

 حتی اگه گریه کنم زل بزنم نگات کنم