عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

نمیخواستم....

 



 

نمیخواستم عکساتو پاره کنم

 نمیخواستم دلو بیچاره کنم

 نمیخواستم تو رو آواره کنم

 ولی مجبور شدم اینکارو کنم

 نمیخواستم تو بیافتی از چشام

 نمیخواستم بمونی بازم به پام

 نمیخواستم ببینم اشک تو رو

 عزیزم گریه دیگه بسه برو

 نمیخواستم عشقمو ازت بگیرم

 نمیخواستم تو بمیری تا بمیرم

 نمیخواستم نمیخواستم

 میدونستم تو بری تنها میمیرم

 نمیخوام بیشتر از این شکسته شی

 نمیخوام باهام بیای که خسته شی

 نمیخوام که بگذرم به سادگی

 عزیزم برو برس به زندگی  



نظرات 2 + ارسال نظر
تکنواز گیتار عشق جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 21:15 http://www.lajanzarezendegi.blogfa.com

سلام/شناختین؟ازتون خبری نیستااااااااااااااااااااااا

vdphki , lkh شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 22:45 http://www.khoda2ingast.blogfa.com

سلام .................خوبی؟.................... ما هم خوبیم .
راستی :

.

.

.

.

وبت با حاله + خیلی قشنگه & ..................

.

.

.

.

فک کنم وبلاگ ما هم همین طور باشه

می تونی بیای سر بزنی ....پس :

.

.

.

.
منتظرتیم

ف ع ل ا ب ا ی ب ا ی [بوسه][نیشخند][قلب][قلب][چشمک][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد