عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

هنوز...

 

همه چیز تمومه ولی هنوز نتوانستم بفهمم چرا قلب انسان روزی در برابر دیدگان فردی به صدا در می آید و فریاد می زند اوست همان نیمه ی گمشده ی تو که بلااخره پیداش کردی ولی بعد از مدتی می فهمی نیمه ی گمشده ی تو با نیمه ی گمشده اش جفت شده اند و دیگر نیازی به تو عاشق نیست....هنوز نفهمیدم چرا انسان عاشق می شود در صورتی که آخرش جدایی و درد است....

نظرات 1 + ارسال نظر
پسر سیاه پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 22:29 http://man-to-eshgh.blogsky.com

سلام
خوبی فهمیه جان
عزیز ممنون که اومدی .. ولی اون یه خط همش مال من بود همون یه جمله قشنگ می نویسی ولی یه خطت شرح حال من بود .. می دونی بدم می اد می گن وبلاگ قشنگی داری مگه بلاگ من برای قشنگی هست بلاگ من نوشته امروزم هست که اگه فردا نبودم یادگاری داشته باشم ...
سفرنزدیکه و مقصد نزدیکتر.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد