عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

فراموشی.


بودنم تو را برگی بود


در شلوغی شاخسار یک درخت

 
و نبودنم برگی است


که چرخ زنان


روی فراموشی پاییز تنت گم خواهد شد


بدرود
!

 


نظرات 3 + ارسال نظر
ایدا سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:38 http://aroosakebabash

سلام خسته نباشی دوست من ...وبلاگ با کلاسی داری ...نوشته هات هم پر محتواست ...امیدوارم همیشه شاد باشی و موفق.. پیش منم بیا ...به امید دیدار

گفتم فراموشش کنم شاید رود از خاطرم
شاید ندارد بعد از این باید فراموشش کنم

محمد رضا آقچه لو شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 16:12 http://mrafma@yahoo.com

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما دوست گرامی من محمد رضا آقچه لو دانشجوی کارشناسی رشته ی زبان و ادبیات عرب دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج هستم .
من از وبلاگتون دیدن کردم خیلی وبلاگ جالب و پر محتوایی دارین بهتون تبریک می گم و از شما تشکر می کنم .
من یک پیشنهاد دارم البته با چند تن از دوستان خوبم که وبلاگ های خوب و زیبایی دارند هم صحبت کرده ام می خواستم اگر افتخار بدین یک کار دسته جمعی انجام بدیم
و یک وبلاگ خوب و بزرگ در مورد متن ها و شعر های عاشقانه بزنیم .
از شما می خوام اگر مایل به همکاری با ما هستید آی دی من رو اد کنین تا بیشتر در مورد این موضوع صحبت کنیم .
آی دی من در یاهو مسنجر هست entezar_mra2006
در ضمن من حدود227 صفحه شعر عاشقانه دارم اگر شما و دوستان دیگمون هم حاضر به همکاری باشین تعداد شعر هامون افزایش می یابد و
می تونیم یک وبلاگ بزرگ و مرکزی درباره ی شعر های عاشقانه بزنیم
اگر مایل به همکاری بودید توضیحات بیشتر رو از طریق صحبت و یا ارسال متن از طریق آی دی ها مون در میون می زاریم .
لطفا در هر صورت ( چه در صورت همکاری و چه در صورت همکاری نکردن )جوابتون رو به من بگید .
با تشکر فراوان از شما دوست گرامی .

ماهان دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 20:08 http://alimasoumcomputer.blogfa.com/

salam azizam web log shoma vagean jaleb bood omidvaram ke harja ke hastin movafag bashin
bay azizam bay

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد