عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

برای تو

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 23:06 http://www.darddel.blogsky.com

سلام
وبلاگتونو دیدم مطالبش خیلی قشنگه امیدوارم که هرروز بهتر بشه.
اینم یه مطلب قشنگ برای وبلاگ شما((به جای دسته گل بزرگی که فردابه قبرم نثار میکنیبا شاخه گلی کوچک یادم کن.
به جای سیل اشکی که فردا بر سر مزارم میریزیامروز با تبسم مختصری یادم کن. من امروز به تو نیاز دارم نه فردا.))
اگه تونستی به کلبه کوچک من هم سری بزن خوشحال میشم اگه نظر شما رو هم در مورد وبلاگم بدونم.
با ارزو یروزهای توام با موفقیت.
خدا حافظ.

الهام جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 19:51

سلام
خیلی قشنگه.امیدوارم موفق باشی دوست عزیزم.من حالا وقت ندارم مطلب قشنگ بگم ولی بهت سر میزنم تو هم به من سر بزن و اگه میتونی واسم عکس بفرست.قربونت الهام جون

اقبال شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 14:08 http://eghbal.blogfa.com

کولدمک تی وبلاگ خوبت
گو من گس کن خوبنت
یه شوخی به زبان بلوچی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد