عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

دوستت دارم.....



 

از آسمان دیده تو

 

 روی شعرم ستاره میبارد

 

 در سکوت سپید کاغذها

 

پنجه هایم جرقه می کارد

 

 آری آغاز دوست داشتن است

 

 گرچه پایان راه نا پیداست

 

من به پایان دگر نیندیشم

 

که همین دوست داشتن زیباست

 

بس که امشب لبریزم ز تومی خواهم

 

 بدوم در میان صحراها

 

 سر بکوبم به سنگ کوهستان

 

تن بکوبم به موج دریاها

 

بس که لبریزم از تو میخواهم

 

چون غباری ز خود فرو ریزم

 

زیر پای تو سر نهم آرام

 

به سبک سایه تو آویزم

 



نظرات 3 + ارسال نظر
...///... سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 16:37 http://www.wall.blogsky.com,

سلام
دوستش داری .دوستت دارم .دوستت دارد؟؟؟؟؟

! سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 16:37 http://alldaytimes.blogsky.com/

فرشته بهاری من
نگار رویایی
تمام جسارت خفته من باش
که من
اگر خاموش و آهسته می نویسم
ولی تو پروا نکن عزیز
تو فریاد بزن
دوستت دارم
............. دوستت دارم
............................دوستت دارم

----------------------

سلام
شایدیکی از وبلاگ نویس های پا به سن گذاشته من باشم
امیدوارم که همیشه عاشق باشین
جدای از فصلها و دنگها
و جدای از اشخاص
کسایی که عاشقشون می شیم
و اونا خیلی راحت از کنار احساسات ما رد می شن
عاشق باشیم نه به معنی رویایی بودن و بنده احساسات زود گذز بودن
-------------
و از همه مهمتر خدا کنه کهاین حرفهایی که می زنم شبیه شعار .... موعظه و نصیحت نباشه
چیزی که همیشه از اون متنفر و بیزار بودم
-----------
سربلند و ملک نصر باشی
!

سایه چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:34 http://ava-e-sharghi.blogsky.com

سلام...
شعرات جالبن.
طرف ما هم بیا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد