عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

عذرخواهی

 این شعر رو تقدیم میکنم به آبجی نازنینم که دیشب شرمندش شدم ! امیدوارم منو ببخشه !

 

      برای زیستن دو قلب لازم است


           قلبی که دوست بدارد، قلبی که دوستش بدارند

 
                    قلبی که هدیه کند، قلبی که بپذیرد


                            قلبی که بگوید، قلبی که جواب بگوید


                                   قلبی برای من، قلبی برای انسانی که من می‌خواهمتا انسان را در کنار خود حس کنم ...

نظرات 2 + ارسال نظر
! چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:10 http://alldaytimes.blogsky.com/

عاشق همه سال مست و رسوا بادا
شوریده و سرگشته و حیران بادا
با هشیاری غسه هر چیز خوری
چون مست شدی هرچه بادا بادا
--------------------------
شب شما به خیر و خوشی
معمولاْ شبایی که بیدار هستم میام تو کار رصد کردن دوستان
خیلی دوست دارم کسایی رو ببینم که تو دل آرامش شب تو دل این خاموشی
مشق عشق و دوستی می نویسن
--------------
از ما گذشت .... خیلی وقته
منتها آرزو می کنم به اون چیزی که عشقت بررسی

-----------------
ملک بخت و کامروا باشی
!

رویا چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:29 http://paradise-1.blogfa.com

قلبی که صادق باشد و قلبی که طعم گس عشق را چشیده باشد
قبلا هم خواننده وب شما بودم واقعا زیباست
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد