عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

من باز هم دوست دارم...

 

زدی آتیش به دلم اما بازم دوست دارم            

اگه از جاده بیای پاتو رو چشمام میزارم

اگه باز یه بار دیگه به هم بگی دوسم داری      

عکستو به جای ماه تو دل شبهام میزارم

این لبای عاشقم بی تو صدائی نداره                

این چشای دربدر ببین فقط تو رو داره

حالا یه روز میای که خیلی دیره                   

دل عاشق من تو غصه گیره

می خوام بدونی باشی و نباشی                   

 کسی جات و تو این دل نمیگره

غروبا که آسمون دلش میگیره بیش و کم        

من میخوام داد بزنم بهت بگم عاشقتم

من می خوام داد بزنم که تو فقط مال منی        

باید از جاده بیایو این طلسمو بشکنی

 

نظرات 3 + ارسال نظر
درخت بی زمین پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:06 http://www.kolbeye-tanhaee.blogfa.com

سلام .خسته نباشی
ممنون که به کلبه ی تنهاییم سر زدی و شدی روشناییه کلبه .
من باز هم دوستت دارم... شعر قشنگیه

اونور این شب کلک منو ترانه تک به تک
خونه می ساختیم روی آب دریا می ریختیم تو الک
مسافرای کاغذی رد شده بودن از غبار
تو قصه باقی مونده بود شیهه ی اسب بی سوار
گفته بودن صدتا کلید برای ما جا می ذارن
مزرعه های گندم و برای فردا می ذارن
فردا رسید وخوشه ای تو دستمون باقی نموند
سقف ستاره ها شکست رو سرمون طاقی نموند
تو سفرمون همیشه سین ستاره کم بود
همیشه تا رسیدن فاصله یک قدم بود
تو بازیه کلاغ پر هیچکی نشد برنده
قصهء ما همین بود پرنده بی پرنده

موفق باشی

از تبار درد شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:31 http://www.tandis-tanhaee.blogsky.com

سلام ممنوننم که بهم سر زدینو از شعر امید استفاده کردین
اما ایکاش از یکی دیگه از شعراش استفاده می کردین به دلایلی شمام دست گذاشتین روی نقطه ضعف من
وبلاگ شمام خیلی قشنگه بازم بهم سر بزنین
من همین روزا آپ میکنم

پسر سیاه شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 22:21 http://man-to-eshgh.blogsky.com

سلام
خوبی
بازم قشنگ می نویسی ٫ می خوام یه سوال بپرسم می تونم اگه بخوام ٫ از شعر هات استفاده کنم البته با هماهنگی قبلی اگه ماله خودت هست ٫ برای چیش حالا بعدا می گم ٫ زیبا می نویسی ..
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد