عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

تمامش مال تو....

 

خانه دل وقتی می آیی تمامش ما ل تو

 

از وجودم هر چه میخواهی تمامش مال تو

 

من فقط یک لحظه دیدارت کنم تنها دمی

 

درعوض هرچه تماشایی تمامش مال تو

 

ازتوهرشب خانه دل روشن ونورانی است

 

هرکه دید گفتا چه شبهایی تمامش ما ل تو

 

این دلم از روزدیدارت شده دریا ولی

 

تو بخواه این دل دریایی تمامش مال تو

 

هرشب از یادتوپرگل میشودصحرای دل

 

به چه صحرایی و گلهایی تمامش مال تو

 

من ندادم دست تو شکوفه نرگس ولی

 

هر چه نرگسهای صحرایی تمامش مال تو

 

توبه من ده گوشه ای از قلب خودرادرعوض

هر چه دارم غیر تنهایی تمامش مال تو

 

نظرات 5 + ارسال نظر
رزهای نقره ای سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 23:14 http://new-life.blogsky.com

ممنون که اومدین به وبلاگم...
امیدوارم که همیشه عاشق بمونید...
سهم رزهای نقره ای از عشق تنها گلدانی خالی بود که هر روز با رویاهاش اون رو آب می داد...
حالا امروز در نهایت رویاهام احساس می کنم که نه تنها رزهای نقره ایم خشک شدن بلکه گلدونی هم که داشتم ترک برداشته...
مثل زندگیم...
امیدوارم که همیشه شاد باشید.....

هیچکس چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 21:58

سلام خسته نباشید خوب هستی ؟
شعرت بدکی نبود ولی یه چیزی :
این قالب وبلاگ را حتما عوض کن اصلا جالب نیست .
من نظرما گفتم .
این وبلاگ که نوشتم وبلاگ خداحافظی دو ماه پیش منه ولی حالا باز اومدم .
در ضمن نگی من عاشق شدم که این وبلاگ را دادم بالا.
همین طوری عشقی !!!!

((سکوت تنهایــــــــــی ام را تو بشکن : با زمزمه هات با ترانه هات، با هیــاهوی خندههات،با آوای کلمــــات، با گرمای دستات،با نور دیدگانت،با هیاهوی شادی هات بشکــــــن خورد کن سکوت تنهایی ام را . بگــــــــذار انعکاس آن چیزی با شد جز تنهایی.......... بگــــــــذار آن بر گشت تو باشی))

موفق باشی

فهیمه پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 00:28 http://www.ashke-setare343.blogaf.com

سلام عزیزم...فهیمه جونم....کامل نخودندم ولی زیبا بود.جای چند تا عکس خالی بود....خوشحالم می کنی به دلنوشته هام سر بزنی.شاد باشی و فعلا؛بوس؛

رز سفید جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 23:55 http://www.ghoroobesiahpoosh.blogsky.com

سلام...ممنون از نظرت...با اینکه آدرس وب لاگت رو اشتباه نوشته بودی ولی پیداش کردم...بازم منون..در پناه حق.. یا علی...

ماهان پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 17:27 http://taranome-ashk.blogfa.com

ســلام خـــوبـــی ؟ اصــل حــالـــت چــطــوره؟ [بوسه]




اگـــر عشق بودم آهنگ دوست داشتن برایت می نواختم اگر باران بودم آنقدر می باریدم تا غبارغم ها ازلبانت پاک شود اگر گل بودم شاخه ای از خود تقدیم وجودت می کردم اما حیف که نه گلم و نه باران و نه عشق اما هر چه هستم عاشقتم دیونتم به خدا دوســـــتت دارم



وبــلاگـــمـــو اپ کـــــردم زودی بـــــدو بـــیـــــا




راســــتـــــی یـــــادت نــــره که مــــطــــالــبــشـــو بـــخــونـــی هــــا





تــــولد تـــــولد تــــــولـــــدم مــــبــــــارک



چـــــه تــــحـــــویـــلـــــی گــــرفــــتـــم خــــودمــــو [ناخوش]





مــــوفـــــق بـــــاشـــــی بـــابـــــای



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد