عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

من تو



چشم .چشم.2ابرو نگاه من به هر سو

پس چرا نیستی پیشم؟نگاه خیس تو کو؟

گوش .گوش 2 تاگوش 2 دست باز یه آغوش

بیا بگیر قلبمو یادم تو را فراموش

چوب. چوب.یه گردن جایی نری تو بی من

دق میکنم میمیرم اگه دور بشی از من

دست .دست.2 تا پا مونده یادت همینجا

یادت میاد که گفتی بی تو نمیرم هیچ جا

من؟من؟یه عاشق همون مجنون سابق



نظرات 2 + ارسال نظر
Fardin سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:43

سلام دوست عزیز خسته نباشی وب زیبایی داری یه نظرم اگه یه کم زودتر اپ کنی بهتر باشه امیدوارم موفق باشی . gol

انوش آریامهر دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 21:39 http://www.ariamehr.blogsky.com

سلام فهیمه جان خسته نباشی سرود های زیبایی داری اما یک چیز بگویم قهر نشی که قالب وبلاگت خیلی خراب است اگر می خواستی که برایت یک قالب زییا تیار کنم به من تماس بگیر
anoosh.ariamehr@gmail.com
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد