عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

میخوام بگم...

 



 

 از درد بی کسیت دارم یواش یواش زار میزنم

 واسه تموم قصه ها اسمتو فریاد میزنم

 میخوام بگم دوست دارم عاشقتم تا آخرش

 رسمش نبود که بی وفا منو کشتی از اولش

 هیچی نخواستم غیر تو و دوست داشتنت همین و بس

 فکر نمیکردم که میری من میمونم تو این قفس

 رفتی و من با خاطر عطر تن تو زنده ام

 رفتی ولی بدون عزیز حقم نبود که بی توام

 تو این غمار بی کسی تنها منم بازیگر عشق

 بازیچه دست تو و بازیچه دست همه 

 



نظرات 1 + ارسال نظر
علی شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 21:58 http://www.worldshop.com

سریال کامل جومونگ با زیر نویس فارسی فقط 4000 تومان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد